Bejelentkezés
Bejelentkezés
Már rendelkezem mömax fiókkal
Elfelejtettem a jelszavam?
Még nem rendelkezem mömax fiókkal Most regisztrálok
mömax Club Card Hírlevél Áruházak

GY.I.K.


Häufige Fragen
zur Lieferung
  • Warum ist das Produkt noch nicht geliefert worden?
    A megrendelésed leadásakor visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben tájékoztatunk arról, hogy a rendelésed rögzítettük rendszerünkben. A csomagok összeállítása 3-5 napot vesz igénybe. Amint elkészültek és a GLS futár átvette kapsz még egy értesítést, majd a GLS futár hamarosan felveszi veled a kapcsolatot a csomag memgérkezésének időpontjával kapcsolatban.
    Tovább
  • Wie kann ich einen Liefertermin vereinbaren?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
    Tovább
  • Was ist der Status meiner Lieferung?
    A megrendelésed állapotát lekérdezheted a Szerződés nyomonkövetése opcióban. Előfordulhat, hogy az opcióban úgy látod, hogy a rendelésed állapota szállításra kész, de a pontos szállítási idő nincs megadva. Ebben az esetben türelmedet kérjük.
    Tovább
  • Warum habe ich nur einen Teil meiner Lieferung erhalten?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
    Tovább
  • Darf die Lieferadresse von der Rechnungsadresse abweichen?
    Tovább
  • Welche Lieferarten gibt es?
    Az online kiválasztott termékeket házhozszállítással tudod megrendelni. A házhozszállítást a GLS futárszolgálat végzi.
    Tovább
  • Kann ich meine Ware auch selbst abholen?
    A rendelésed áruházban történő személyes átvételére egyelőre nincs lehetőség.
    Tovább
Témához ugrás
Häufige Fragen
zur Retoure
  • Die falsche Ware wurde geliefert. Wie komme ich zu meinen bestellten Artikeln?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
    Tovább
  • Welche Lieferarten gibt es?
    Az online kiválasztott termékeket házhozszállítással tudod megrendelni. A házhozszállítást a GLS futárszolgálat végzi.
    Tovább
  • Meine Bestellung ist unvollständig oder beschädigt. Was soll ich tun?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
    Tovább
  • Was ist der Status meiner Lieferung?
    A megrendelésed állapotát lekérdezheted a Szerződés nyomonkövetése opcióban. Előfordulhat, hogy az opcióban úgy látod, hogy a rendelésed állapota szállításra kész, de a pontos szállítási idő nincs megadva. Ebben az esetben türelmedet kérjük.
    Tovább
  • Kann ich meine Ware auch selbst abholen?
    A rendelésed áruházban történő személyes átvételére egyelőre nincs lehetőség.
    Tovább
  • Ich möchte meine Ware retournieren. Wie lange kann ich einen Artikel zurückgeben?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
    Tovább
  • Darf die Lieferadresse von der Rechnungsadresse abweichen?
    Tovább
Témához ugrás
Häufige Fragen
zum Service
  • Kann ich Produkte montieren lassen?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
    Tovább
  • Wie hoch sind die Montagekosten?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
    Tovább
  • Kann ich Produkte in einer Filiale reservieren?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
    Tovább
Témához ugrás
Häufige Fragen
zur Zahlung
  • Milyen fizetési módok közül választhatok a mömax Online Shopban?

    Online vásárlás esetén fizethetsz online bankkártyával vagy csomagküldés esetén készpénzes utánvéttel illetve bankkártyás utánvéttel a futárnál.

    Bútor rendelés esetén csak a bankkártyás online fizetés megengedett.

    Tovább
  • Fallen beim Online-Kauf zusätzliche Gebühren an?

    Csomagküldéssel 1.390 Ft-on szállítunk házhoz, GLS futárszolgálattal.
    Bútorkiszálíltási díjainkat az alábbiakban találod:
    Áruérték                    Szállítási díj

    50.000 Ft-ig                4.990
    100.000 Ft-ig            12.990
    250.000 Ft-ig            19.990
    500.000 Ft-ig            25.990
    750.000 Ft-ig            30.990
    1.000.000 Ft-ig         34.900
    1.250.000 Ft-ig         42.990
    1.250.000 Ft felett    65.990

    A fenti díjak csak Magyaroszág területén belüli szállításra érvényesek.
    Amennyiben 2 különböző szállítási móddal rendelkező terméket is rendelsz egyszerre, csak
    egy szállítási díjat kell fizetned. Ebben az esetben a csomagküldési díjat nem számoljuk fel,
    csak a bútor értéke utáni kiszállíltási díj kerül felszámolásra. A szállítási költséget a termékek
    mellett is feltüntetjük, illetve a kosaradban külön tételként kerül feltüntetésre.

    Tovább
  • Die falsche Ware wurde geliefert. Wie komme ich zu meinen bestellten Artikeln?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
    Tovább
  • Ist es möglich erst nach Erhalt der Lieferung zu bezahlen?

    Van lehetőség utánvétes fizetésre, viszont csak azon megrendelések esetében, melyeket csomagküldéssel a GLS futárszolgálat szállít ki. Bútorokat csak előre, online bankkártyás fizetéssel tudsz rendelni.

    Tovább
  • Meine Bestellung ist unvollständig oder beschädigt. Was soll ich tun?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
    Tovább
  • Wie funktioniert PayPal?

    Egyelőre nem lehet PayPal.on keresztül fizetni.

    Tovább
  • Kann ich beim Online-Kauf auch Gutscheine einlösen?

    Online vásárlásnál sajnos nem tudod felhasználni a mömax vásárlási utalványokat, azt csak az áruházainkban tudod levásárolni a kiállítástól számított 3 éven belül.

    Tovább
  • Welche Kreditkarten werden unterstützt?

    Mastercard, Maestro és Visa

    Tovább
  • Was ist Sofortüberweisung?

    Egyelőre nincs rá lehetőség.

    Tovább
Témához ugrás
Szeretnéd felvenni velünk a kapcsolatot?
Bármikor elérhetsz minket ügyfélszolgálatunkon keresztül. A telefonban történő várakozás elkerülése érdekében, kérjük, használd a kapcsolatfelvételi oldalunkat vagy egyeztess egy visszahívási időpontot.