Bejelentkezés
Bejelentkezés
Már rendelkezem mömax fiókkal
Elfelejtettem a jelszavam?
Még nem rendelkezem mömax fiókkal Most regisztrálok
mömax Club Card Hírlevél Áruházak


Gyakran ismételt kérdések a koronavírus miatt

Megváltozott nyitvatartási idő:

Visszavonásig vagy további változtatásig az áruházaink nyitvatartása a hét minden napján 8-15 óráig.

 

Át lehet- e venni az árut nyitvatartási idő után is?

Nem, kizárólag a nyitvatartási időben van mód az áruátvételre minden nap 15 óráig.

 

Működik -e az összeszerelési szolgáltatás ezen ídőszak alatt?

A házhozszállítás és szerelés szolgáltatás zavartalanul üzemel 15:00 után is.

 

Lehet-e kisteherautót bérelni ebben az időszakban?

Igen, de a teherautót 15:00 óráig vissza kell hozni az ruházhoz.

 

Érvényesek -e az elszámoló kuponkedvezmények, április után is?

A kialakult helyzettől függően a kuponok beváltási idejét meghosszabbítjuk 1 hónappal május végéig.

 

ONLINE SHOPPAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

Működik-e az online shop?

Az online shopunkban a megrendelések 24 órában leaadhatóak

 

Megváltoztak a szállítási határidők?

A szállítási határidők változatlanok, 5-8 munkanapon belül kerülnek kiszállításra a készleten lévő megrendelések. A megrendelés visszaigazolásában szereplő szállítási határidővel tudjuk vállalni a rendelés alatt álló termékek kiszállítását. Bizonyos termékek tekintetében azonban már most előre kérjük megértésüket, mert pl. a távol-keleti import termékek, és sajnos már európai beszállítók esetében is bizonytalan a korábban megadott szálíltási határidők betartása.

 

Lehetséges még az utánvétes vásárlás?

Továbbra is lehet a GLS-nél utánvéttel vásárolni( készpénzzel és bankkártyával). Bútort változatlanul előre online bankkártyás fizetéssel lehet megvásárolni. A csomagokat a GLS futárok megfelelő védőfelszerelésben adják át a vevőknek, készpénzes utánvétes vásárlás továbbra is lehetséges.

 

Változott a kiszállítás menete?

A bútorokat változatlanul a rendeltetési helyére szállítjuk, a kiszállítást végző személyzet megfelelő védőfelszerelésben van.

 

Tudom valahol jelezni, ha nem szeretném, hogy a megrendelt terméket behozzák a lakásomba?

Ha nem szeretnéd, hogy a lakásodba vigyék a megrendelt bútort, kérjük, jelezd a megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban, vagy az előzetes időpontegyeztetés alkalmával telefonon a szállító partneünk felé.

 

Van lehetőség érintés nélküli kézbesítésre?

2020.03.19-től nem kell a GLS futároknál aláírással igazolni a szkenneren az átvételt, így érintés nélkül vehetitek át a csomagjaitokat.