Bejelentkezés
Bejelentkezés
Már rendelkezem mömax fiókkal
Elfelejtettem a jelszavam?
Még nem rendelkezem mömax fiókkal Most regisztrálok
mömax Club Card Hírlevél Áruházak


Gyakran ismételt kérdések a koronavírus miatt

Fontos:

A 2020.03.27-én közzétett kormányrendelet értelmében áruházaink 2020.03.28-2020.04.11. között ZÁRVA tartanak! Online Shopunk továbbra is zavartalanul üzemel, a nap 24 órájában leadhatod rendelésedet!

Az érvényben lévő szerződéseink alapján a már beérkezett, raktárainkban lévő és kifizetett termékeket az aktuális díjszabásunknak megfelelően kiszállítjuk, valamint ez alapján az összeszerelési szolgáltatásunk is elérhető. Ügyfélszolgálatunk telefonon és emailen keresztül továbbra is készséggel áll rendelkezésetekre!

További információkat médiafelületeinken fogunk közölni.

 

Megkaphatom az árut, amennyiben jelezték korábban, hogy megérkezett?

Igen, de ez kizárólag a házhoszállítási szolgáltatásunk igénybevételével lehetséges (a mindenkori díjszabásunknak megfelelően), ill. a fennmaradó vásárlási összeg átutalásával.

 

Működik-e az összeszerelési szolgáltatás ezen ídőszak alatt?

A házhozszállítás és szerelés szolgáltatásunk az érvényes díjszabások alapján tovább működik.

 

Lehet-e kisteherautót bérelni ebben az időszakban?

Nem.

 

Érvényesek -e az elszámoló kuponkedvezmények, április után is?

A kialakult helyzettől függően a kuponok beváltási idejét meghosszabbítjuk 1 hónappal május végéig.

 

ONLINE SHOPPAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

Működik-e az online shop?

Az online shopunkban a megrendelések 24 órában leaadhatóak

 

Megváltoztak a szállítási határidők?

A szállítási határidők változatlanok, 5-8 munkanapon belül kerülnek kiszállításra a készleten lévő megrendelések. A megrendelés visszaigazolásában szereplő szállítási határidővel tudjuk vállalni a rendelés alatt álló termékek kiszállítását. Bizonyos termékek tekintetében azonban már most előre kérjük megértésüket, mert pl. a távol-keleti import termékek, és sajnos már európai beszállítók esetében is bizonytalan a korábban megadott szálíltási határidők betartása.

 

Lehetséges még az utánvétes vásárlás?

Továbbra is lehet a GLS-nél utánvéttel vásárolni( készpénzzel és bankkártyával). Bútort változatlanul előre online bankkártyás fizetéssel lehet megvásárolni. A csomagokat a GLS futárok megfelelő védőfelszerelésben adják át a vevőknek, készpénzes utánvétes vásárlás továbbra is lehetséges.

 

Változott a kiszállítás menete?

A bútorokat változatlanul a rendeltetési helyére szállítjuk, a kiszállítást végző személyzet megfelelő védőfelszerelésben van.

 

Tudom valahol jelezni, ha nem szeretném, hogy a megrendelt terméket behozzák a lakásomba?

Ha nem szeretnéd, hogy a lakásodba vigyék a megrendelt bútort, kérjük, jelezd a megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban, vagy az előzetes időpontegyeztetés alkalmával telefonon a szállító partneünk felé.

 

Van lehetőség érintés nélküli kézbesítésre?

2020.03.19-től nem kell a GLS futároknál aláírással igazolni a szkenneren az átvételt, így érintés nélkül vehetitek át a csomagjaitokat.