Bejelentkezés
Bejelentkezés
Már rendelkezem mömax fiókkal
Elfelejtettem a jelszavam?
Még nem rendelkezem mömax fiókkal Most regisztrálok
mömax Club Card Hírlevél Áruházak

Gyakran Ismételt Kérdések

ONLINE SHOPPAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK


Megrendeléssel, fizetéssel kapcsolatos kérdések:


Milyen fizetési módok közül választhatok a mömax Online Shopban?


Online vásárlás esetén fizethetsz online bankkártyával vagy csomagküldés esetén készpénzes
utánvéttel illetve bankkártyás utánvéttel a futárnál. Bútor esetében csak a bankkártyás
online fizetés megengedett.


Milyen bank,- és hitelkártyákkal fizethetek?

Mastercard, Maestro és Visa


Online beválthatom a mömax ajándékutalványt?
Online vásárlásnál sajnos nem tudod felhasználni a mömax vásárlási utalványokat, azt csak
az áruházainkban tudod levásárolni 1 éven belül.


Kell-e regisztrálnom az online vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is vásárolhatsz.


Hogyan találom meg az online megrendelhető termékeket?
A www.moemax.hu weboldalunon a jobb felső sarokban a kereső meletti mehet gombra
kattintva az összes terméket feldobja az oldal, ezt követően a bal oldalon legalul ki tudod
választani az online szűrőt, így az online megrendelhető termékek felsorolását kapod.


Hogyan tudom kosárba tenni a terméket?
A kiválasztott termékre kattintva, a termék fotója mellett bal oldalon egy zöld mezőben
találod a kosárba feliratot, erre kattintva tudod a kosárba tenni a terméket. Itt is és a
kosárban is meg tudod változtatni a megrendelt mennyiségeket.


Telefonon és tableten is tudok vásárolni?
Igen, ezekre is optimalizálva van a weboldalunk.


Ki tudom próbálni valahol a kiválasztott terméket?
Az online only - csak online elérhető termékeink értelemszerűen nincsenek kiállítva egyik
áruházunkban sem. Az áruházi termékkínálatban szereplő cikkek esetében az elérhető
készlet fülre kattintva megtalálod melyik áruházunkban van kiállítva.


Átvehetem a rendelésemet személyesen is?
Sajnos nincs mód személyes átvételre.


Nem kaptam meg a rendelésvisszaigazolást, mit tegyek?
Online vásárlásnál keresd az online shop ügyfélszolgálatunkat a shop@moemax.hu e-mail
címen vagy a 06-1-8887-291 vagy a 06-1-8887-292 telefonszámon.


Online csak házhozszállítással tudok terméket rendelni?
Online Shopunkban jelenleg csak házhozszállítással tudsz vásárolni, akár csomagküldéssel
akár kisteherautós kiszállítással és csak Magyarország területére történik a szállítás. Online
rendelések esetében nincs mód személyes átvételre.


Ha jogi személyként rendelek, Magyarországon elfogadott számlát kapok?
Igen. Magyaroszágon elfogadott számlát állítunk ki.
Kérjük, rendelés leadásakor ellenőrizd a megadott adatokat, mert a számla kiállítását
követően nem tudunk módosítani az adatokon.


Nem kaptam meg a számlát a csomagban. Kihez fordulhatok?
Ha online vásásroltál, keresd az online shop ügyfélszolgálatunkat a shop@moemax.hu e-mail
címen vagy a 06-1-8887-291 vagy a 06-1-8887-292 telefonszámon.


A prospektusban található akciók érvényesek online vásárlás esetén is?
Az aktuális akciók érvényességéről és kikötéseiről az akcióhoz tartozó jogi szövegben
tájékozódhatsz. Az online akciókról részletesebben a online shopunk ügyfélszolgálatán
tájékozódhatsz.


Fel tudom használni az online kuponomat egy már leárazott termék megrendelésekor?
Ez az akció szabályaitól függ. A pontos leírást keresd az akciók jogi szövegében.


A Bolhapiacról tudok termékeket vásárolni?
A bolhapiacos termékeink az adott áruházban vásárolhatóak meg. Bővebb információért
kérjük, keresd a kiválasztott áruházat.


Hol tudom elérni a mömax Online Shop csapatát?
Tel: +36 1 888-7291
       +36 1 888-7292
Email:shop@moemax.hu


SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

 


Honnan tudom mennyi időt vesz igénybe a kiválasztott termék kiszállítása?
A termékek mellett a kosárba felirat alatt tekinthető meg a várható szállítási határidő.
Készleten lévő termékek esetében 5-8 munkanap a vállalt szállítási határidő.


Honnan tudom, mikor kerül kiszállításra a rendelésem?
A kosaradban is megtalálod a szállítási információkat, illetve a rendelés feladását
visszaigazoló e-mailben is szerepel a szállítási határidő.
Csomagküldés esetén: A rendelés GLS felé történő átadásáról e-mailben tájékoztatunk. A
kiszállítás pontos idejéről a GLS-től a kiszállítás napján SMS-ben és e-mailben is kapsz
tájékozatást a futár telefonszámával.
Bútorszállítás esetén: Bútorszállító partnerünk telefonon fog időpontot egyeztetni, és a
szállítás napján SMS-ben küld emlékeztetőt, illetve a megérkezés előtt min. fél órával hívni
fognak telefonon.


Mennyibe kerül a kiszállítás?
Csomagküldéssel 1.390 Ft-on szállítunk házhoz, GLS futárszolgálattal.
Bútorkiszálíltási díjainkat az alábbiakban találod:
Áruérték                    Szállítási díj

50.000 Ft-ig                4.990
100.000 Ft-ig            12.990
250.000 Ft-ig            19.990
500.000 Ft-ig            25.990
750.000 Ft-ig            30.990
1.000.000 Ft-ig         34.900
1.250.000 Ft-ig         42.990
1.250.000 Ft felett    65.990


A fenti díjak csak Magyaroszág területén belüli szállításra érvényesek.
Amennyiben 2 különböző szállítási móddal rendelkező terméket is rendelsz egyszerre, csak
egy szállítási díjat kell fizetned. Ebben az esetben a csomagküldési díjat nem számoljuk fel,
csak a bútor értéke utáni kiszállíltási díj kerül felszámolásra. A szállítási költséget a termékek
mellett is feltüntetjük, illetve a kosaradban külön tételként kerül feltüntetésre.


Nem tudok egy-egy terméket a kosaramba helyezni. Miért?
A termékkínálatunkból nem minden terméket lehet online megrendelni.
Például:
- egyedi gyártású kanapék, konyhabútorok,
- azok a termékek, amelyek egy cikkszám alatt több mintával vagy többféle színben is
megvásárolhatóak,
- matracok (higiéniai okokból),
- szezonális termékek. (szezonon kívül, pl. karácsonyi termékeket nem lehet nyáron online
rendelni)


Segít a szálíltó bevinni a bútort a lakásba?
A bútort a rendeltetési helyére viszi a kiszálíltó partnerünk.


Mire figyeljek a rendelés átvételekor?
Átvételkor mindenképp ellenőrizd a termék állapotát. Ha sérülést látsz, vetess fel
jegyzőkönyvet a szállítóval és értesítsd az online shop ügyfélszolgálatát a shop@moemax.hu
email címen vagy a 06-1-888-7292 es telefonszámon.


Online vásárláshoz rendelhetek bútor összeszerelést?
Sajnos bútor összeszerelés megrendelésére nincs lehetőség az online megrendeléseknél.


Át veheti más is a megrendelést?
Igen, csak kérjük a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatba írd meg nekünk, hogy ki az
átvetelre jogosult személy.


 

REKLAMÁCIÓVAL, GARANCIÁVAL, ELÁLLÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:


Mit tegyek, ha törölni szeretném a megrendelésemet?
Amennyiben még nem került feladásra, keresd online shopos kollégáinkat és segítenek a
megrendelés törlésében és a bankkártyával kifizetett rendelések árának visszautalásában.
Amennyiben már kézhez kaptad és nem tetszett, indoklás nélkül elállhatsz a kézhezvételtől
számított 14 napon belül.
Ehhez a megrendelés visszaigazolásában kiküldött Elállási
formanyomtatványt
vagy a csomagban megkapott nyomtatványt is használhatod, továbbá
letöltheted a ÁSZF-ből is.
Kérjük, legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül küld vissza a
termékeket. A csomagküldéssel kiküldött termékeket csomagként az alábbi címre:
H-1173, Budapest, Pesti út 2.
A házhozszállítással kiküldött termékeket:
H-1214, Budapest, Rákóczi Ferenc út. 277 szám alatti Szolgáltató telephelyére küldheti
vissza.
Utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni!


Hová küldhetem vissza elállás miatt a termékeket?
Amennyiben már kézhez kaptad és nem tetszett, indoklás nélkül elállhatsz a kézhezvételtől
számított 14 napon belül. Ehhez a megrendelés visszaigazolásában kiküldött Elállási
fomanyomtatványt vagy a csomagban megkapott nyomtatványt is használhatod, továbbá
letöltheted a ÁSZF-ből is.
Kérjük, legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül küldd vissza a
termékeket. A csomagküldéssel kiküldött termékeket csomagként az alábbi címre:
H-1173, Budapest, Pesti út 2.
A házhozszállítással kiküldött termékeket:
H-1214, Budapest, Rákóczi Ferenc út. 277 szám alatti Szolgáltató telephelyére küldheti
vissza.


Hogyan kapom vissza a törölt vagy az elállás miatt viszzaküldött termékek árát?
Bankkártyás fizetés esetén, arra a bankszámlaszámra utaljuk vissza a termék beérkezését
követően 14 napon belül a pénzt, ahonnan a befizetés is érkezett.
Utánvétes vásárlás esetén mindig írásban kérjük a banki adatokat, ahová a vétalár
visszautalásra kerül.


Hogyan kapom meg a garancialevelet, számlát, visszáru formanyomtatványt?
Mindig a csomaggal együtt kerül kiküldésre. Vagy a csomagban, vagy a csomagoláson kívül
egy átlátszó borítékban találod a garancialevelet (10.000 Ft feletti áruhoz kell adni), a
szállítólevéllel és a számlával, valamint a visszáru formanyomtatvánnyal együtt.


Mennyi garanciát kapok a termékekre?
Online vásárlás esetén is érvényesek a jótállás és szavatosság általános szabályai, így ha a
termék fogyasztói ára 10.000,- Ft illetve azt meghaladó összeg, akkor 1 év a kötelező jótállás
időtartama, valamint ezzel párhuzamosan 2 év szavatosság illeti meg a fogyasztót (Összesen
2 év = 1év kötelező jótállás + 1 év szavatosság), azonban a kötelező jótállás 1 éves
időtartama alatt többletjogok illetik meg a fogyasztót, hiszen a kereskedőnek kell
bizonyítania, hogy hibátlan terméket adott át.


Amennyiben a termék fogyasztói ára 10.000 Ft alatti 2 év szavatosság illeti meg a fogyasztót,
azzal a különbséggel, hogy 6 hónap után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a felismert
hiba már annak átvételekor jelen volt a termékben.


Hiányosan vagy sérülten kaptam a meg a megrendelésemet, mit tegyek?
Keresd online shop ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken és intézik a cserét a
visszaszállítást:
Tel: +36 1 888-7291
+36 1 888-7292
Email:shop@moemax.hu


Összeszereltem a megrendelt bútort, de nem tetszik, mit tegyek?
Először is értesítsd az online shop ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségek valamelyikén,
ahol egyeztetni tudjátok a további teendőket, de itt hívjuk fel a figyelmedet arra,hogy
-bontatlan, eredeti csomagban visszaküldött termékek teljes vételárát visszafizetjük a
termék beérkezéstől számított 14 napon belül.
-a bontott, összeszerelt, nem eredeti csomagolású termékekek vételárából jogosultak
vagyunk 30%-ot levonni.


Hogy tudom elérni a mömax Online Shop csapatát?
Tel: +36 1 888-7291
+36 1 888-7292
Email:shop@moemax.hu



ÁRUHÁZI VÁSÁRLÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK


Club Card igénylés
Miért éri meg a mömax törzsvásárlói klub tagjánk lenni? Club card tulajdonosként számos
előnyt élvezhetsz. Minden hónapban egyedi ajánlatatokat kapsz, kedvezményes áron
vásárolhatod meg az ajánlatban szereplő termékeket. Iratkozz fel hírlevelünkre, így elsőként
értesülsz a legújabb trendekről, termékeinkről. Club Cardodon rögzítésre került vásárlásaid
után bónuszpontokat kapsz, amelyek az év végén kerülnek összesítésre. Erről az éves
elszámoló levélben kapsz értesítést. Természetesen, a tagság teljesen ingyenes.
Club Cardot igényelhetsz a weboldalunkon, vagy személyesen áruházainkban.
A weboldalon való igénylést követően, kapsz egy visszaigazoló emailt a Club Card számával,
melyet a kártya kézhezvételéig a szám bemondásával használhatsz, így a vásárlásaid után
biztosan megkapod a pontokat. A Club Card kipostázása több hetet is igénybe vehet, mivel
az osztrák központunkból küldik ki. Türelmedet köszönjük.
Ha az áruházainkban igényeled meg, munkatársaink készségesen segítenek a regisztrációban.
Az itt igényelt kártyádat azonnal kézhez kapod, Ne feledd magaddal hozni, vagy a számát
megjegyezni, és mutasd fel minden vásárlásod alklamával!


Club Card törzsvásárlói program
Minden vásárlásnál mutasd fel vagy mondd be Club Cardod számát, hogy a vásárlásaid
jóváírásra kerüljenek. Az adott évben összegyűjtött forgalmak elszámolását és a
kedvezményt postai úton küldjük meg az év zárást követően a következő év februárban
250.000,- Ft alatti vásárlás esetén egy meglepetés ajándékot kapsz
250.000,- Ft feletti vásárlás esetén 5% kedvezményt kapsz a következő vásárlásodból
500.000,- Ft feletti vásárlás esetén 10% kedvezményt kapsz a következő vásárlásodból
750.000,- Ft feletti vásárlás esetén 15% kedvezményt kapsz a következő vásárlásodból
Minden hírlevélre feliratkozó vásárlónk kap hírlevelet havonta megújuló törzsvásárlói
ajánlatainkról. Az ajánlatok minden hónap 1-jétől hónap végéig érvényesek. A törzsvásárlói
akciók csak és kizárólag mömax Club Card felmutatásával érvényesek a meghatározott
időtartam alatt!
Az aktuális törzsvásárlói ajánlatainkat online is megtekintheted a
http://www.moemax.hu/mpp/offers oldalon.
Amennyiben igényelsz mömax Club Cardot a regisztrációt követően postai úton küldünk egy
üdvözlő levelet, melyben csak a frissen feliratkozó vásárlóink számára szóló ajánlatok
találhatóak. A kuponon szereplő termékek a feltüntetett áron csak számukra elérhetőek.


Mit kell tenned a Club Card elvesztése esetén?
A weboldaon a Club Card menüpontban egyszerűen jelentheted emailben a kártya
elvesztését.
A Club Card kipostázása több hetet is igénybe vehet, mivel az osztrák központunkból küldik
ki. Türelmedet köszönjük.


Milyen fizetési lehetőségek vannak?
A mömax áruházak pénztáraiban készpénzt és bankkártyát (VISA, MasterCard) fogadunk el.
Banki átutalással is lehet fizetni, de ezt kérjük jelezd előre a megrendelésed rögzítésekor,
hogy eladóink az előleg bekérő formanyomtatványt elő tudják készíteni.


Van hitellehetőség a mömaxnál?
A mömax áruházakban lehetőséged van gyorsan és könnyen áruvásárlási hitelt felvenni. .
Áruházainkban cofidis áruhitel érhető el. Erről bővebb információt munkatársainktól
kaphatsz.


Lehet a mömax áruházakban ajándékkártyát vásárolni?
Igen, hiszen a mömax ajándékkártya mindig jól jön, ha trendi, ötletes ajándékot szeretnél. A
mömax áruházak pénztárainál tudod az ajándékkártyát megvásárolni és max 60 000 Ft ,-
összeggel feltölteni. A kártya a kiállítástól számított 3 évig érvényes. Az összes magyarországi
mömax áruházban beváltható. Lopás, elvesztés vagy sérülés esetén pótkártyát nem áll
módunkban kiállítani. Készpénzre nem váltható.


Hogy működik az online 3D tervező program?
3D tervezőnkkel megálmodott konyhád terveit letöltheted, kinyomtathatod vagy fel is tudod
venni a kapcsolatot közvetlenül az áruházzal, ahol konyhaeladóink szívesen állnak
rendelkezésedre. A tervezés első lépéseként a konyha kívánt típusának kiválasztásával
leszűkíthető az elemek és kiegészítők köre. A következő lépésként a konyha helyiség
formáját választhatod ki, és a rendelkezésre álló térrel gazdálkodva megtervezheted álmaid
konyháját. A tervet akár 3D-ben is megtekintheted, végül adataid és e-mail címed
megadásával a konyhatervezőink által feldolgozott tervet elektronikus formában is
megkaphatod.


Weboldalunkon a termékek megtikéntésére van csak lehetőség, vásárlásra nem!

 


Bejelentkezés a mömax fiókodba, elfelejtett jelszó
Elfelejtetted a jelszavadat a mömax fiókodhoz? Az alábbi linkre kattitva változtahatsz jelszót:
https://www.moemax.hu/account/register
A jelszó megváltoztatására vonatkozó információkat arra az email címre küldjük le, amit
megadtál regisztrációkor. Ha nem kapod meg az email, kérjük nézd meg a levélszemét
mappát is.


Hírlevél feliratkozás
Email címed megadásával feliratkozhatsz hírlevelünkre.
Hírlevél leíratkozást az info@moemax.hu címre küldött emailben kérhetsz, vagy a
hírlevélben található lemondó linkre való kattintással.


Van lehetőség bútor lefoglalására az áruházakban?
Nem, bútort az áruházakban nem lehet lefoglalni.


Hogyan kérhetek házhozszállítást/szerelést?
Megrendeléskor eldöntheted, hogy kérsz-e szállítást, szerelést vagy akár mindkettőt a
megrendelt bútorra. Ha a termék raktáron van, akkor ki kell fizetned a teljes vételárat ahhoz,
hogy szállítás , szerelést kérj. A szállítás szerelés díját készpénzben a kiszállításkor kell
rendezned. Az egyedi vagy raktárkészleten nem található bútorok esetében előleg fizetése is
elegendő, ez a vételár 30%-a. A beérkezésről értesítünk és a teljes vételár kifizetését
követően történhet meg a szállítás, és/vagy szerelés, egy előre egyeztetett időpontban. A
szállítás/szerelés díját készpénzben a kiszállítást végző cégnek kell fizetned.


Mennyibe kerül a házhozszállítás?
A házhozszállítás díja függ a vásárlás értékétől és a szállítási távolságtól. A házhoszsállítás
díjairól az adott áruházban kaphatsz felvilágosítást.

 


Bútor összeszereléssel kapcsolatos fontos tudnivalók
Minden segítség jól jön, ha úgy döntesz egyedül szereled össze a megvásárolt bútort, ezért
összegyűjtöttünk néhány segítő és praktikus tanácsot, hogy megkönnyítsük a szerelést.
Fontos, hogy „dobozról- dobozra“ haladj és az összegyűjtött dobozokat és egyéb
csomagolást csak akkor dobd ki, ha már minden össze lett szerelve.Így elkerülhető az, hogy a
„Fontos“ jelzésűeket, mint szerelvényeket, kis facsavarokat stb. kidobd.


Leggyakrabban felmerülő kérdések:
1) A szekrény vagy a komód ajtajai nem megfelelően illeszkednek. :

A többajtós szekrények és komódok hajlított pántokkal és rejtett zsanérokkal rendelkeznek.
Kérjük, ellenőrizd, hogy a zsanérok és pántok nem lettek-e felcserélve. Ellenőrizd vízmérték
segítségével, hogy a szekrény egyenesen áll-e (esetenként a bútordarabot alá kell
támasztani). Állítsd be a szerelvényeket a szerelési útmutatónak megfelelően.


2) A komód ajtó fölött vagy alatt túl nagy a rés. :
Első pillantásra, a furatok az ajtók mindkét oldalán azonos távolságra helyezkednek el.
Azonban nem mindig ez a helyzet. Gyakran adódhatnak kisebb különbségek. Egyszerűen
fordítsd meg az ajtót.
3) A lakkozott front karcos, hólyagos, vagy más színű, mint az üzletben található vagy a
megrendelt.
:
A legtöbb lakkozott vagy fényezett felület fóliával bevont, hogy védje a felületet. Ezek a
fóliák olyan pontosan vannak felragasztva, hogy első pillantásra fel sem tűnnek.
Kérjük, óvatosan távolítsd el a fóliát.


4) A komódom inog, amikor kinyitom az ajtókat.
Sok komód és szekrény billenésgátlóval felszerelt. Kérjük ellenőrizd le, hogy ezek a szerelési
útmutatónak megfelelően kerültek- e beépítésre. Biztonsági okokból egyes szekrényeket a
falhoz kell rögzíteni. Ezt minden esetben jelzik a szerelési útmutatóban. Ellenőrizd vízmérték
segítségével, hogy a komód egyenesen áll-e (esetenként a bútordarabot alá kell támasztani).


5) A szekrény tolóajtaja kiesik a helyéről, kicsúszik a sínből.
a) Ellenőrizd, hogy a tolóajtó görgői megfelelően állnak-e.
b) Ellenőrizd, hogy a sínek megfelelően kerültek beszerelésre, ebben a szerelési útmutató
segítségedre lehet.


6) A szerelvények hiányoznak.
A szerelvénycsomagok gyakran eldugott helyen találhatóak meg a csomagban. A sérülés
megakadályozására szolgáló polisztirol védőcsíkok alatt, kartonlap alatt) A legtöbb szállító a
„szerelési csomagot“, amelyben a szerelvények találhatóak, csak úgy jelöli, hogy a
„szerelvények a csomagolásban vannak“.
A kanapéknál a párnák többnyire az ágyneműtartóban, a lábak pedig nagyrészt a kanapé
hátoldalán találhatóak. A ruhásszekrények szerelvényei gyakran a polcok alsó felére vannak
felragasztva.
Előfordulhat, hogy a szállítás során a szerelvények leesnek a helyükről, ezért kérjük nézd át
alaposan a csomagolást.
Hiányos csomagolás esetén, kérlek vedd fel a kapcsolatot az érintett áruházzal, ahol a
megrendelésed alapján ellenőrizni tudják hogyan és várhatóan mikor tudják pótolni a
hiányzó elemeket illetve szerelvényeket. Áruházaink elérhetőségét itt találod:
https://www.moemax.hu/aruhazak/HU


7) Belső polcok, kiegészítők.
A ruhásszekrények belső polcainak rögzítése eltérő lehet, vannak fixen rögzítettek, melyek a
stabilitást biztosítják, ezért kérjük mindig kövesd a szerelési útmutatást.


8) A fiókok nem csúsznak megfelelően.
Ellenőrizd a sínek szerelési útmutatóját. (Balos és jobbos sínek felcserélődtek). Ellenőrizd,
hogy megfelelően vannak-e rögzítve a sínek a furatokhoz.


9) Az ajtócsillapítók nem funkcionálnak megfelelően.
Nézd át a szerelési útmutatót, ha az ajtócsillapítók beállíthatóak, esetleg igazítsd hozzájuk az
ajtókat.


10) Jótállás, szavatosság
A nálunk vásárolt bútorokra és egyéb termékekre (pl. lámpák, csaptelepek) általánosan a
10.000,- Ft vételár feletti tartós fogyasztási cikkekre, az érvényes jogszabályoknak
megfelelően, 1 év kötelező jótállást és további 1 év szavatosságot biztosítunk.
Amennyiben a termék vételára a 10.000,- forintot nem éri el, 2 év szavatosság biztosított.


11) 90 napos visszavételi szolgáltatás
A jogszabályi kötelezettségeken felül, áruházunk különleges jogot biztosít számodra, hiszen a
vásárlástól számított 90 napon belül, a terméket, bontatlan, eredeti csomagolásban
visszavesszük, annak vételárát ajándékkártya formájában levásárolhatod vagy a vételárat
visszakaphatod, amennyiben a termék nem egyedi rendelésre vagy egyedi igények alapján
készült számodra.


Hogyan tudom érvényesíteni az árgaranciát?
Ha a megvásárolni kívánt terméket más szórólapban, hirdetésben stb. kedvezőbb áron
találod meg, akkor azt a mömaxnál azon az áron megvásárolhatod. Ha a nálunk megvásárolt
terméket 10 napon belül nálunk, vagy más mömax áruházban kedvezőbb áron találod meg,
az árkülönbözetet visszaadjuk neked vásárlási utalvány formájában. Hozd magaddal a
mömax szórólapot vagy a hirdetést, a megvásárolt termék számláját és kérd az árgarancia
érvényesítését! A két termék azonosságát megfelelően és hitelt érdemlően kell bizonyítani
cikkszám, megnevezés vagy EAN-kód alapján. Az árgarancia nem érvényesíthető
élelmiszerre, kiárusításban, végkiárusításban szereplő cikkekre!.