Bejelentkezés
Bejelentkezés
Már rendelkezem mömax fiókkal
Elfelejtettem a jelszavam?
Még nem rendelkezem mömax fiókkal Most regisztrálok
mömax Club Card Hírlevél Áruházak

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudom érvényesíteni az árgaranciát?

 

Ha a megvásárolni kívánt terméket más szórólapban, hirdetésben stb. kedvezőbb áron találod meg, akkor azt a mömaxnál azon az áron megvásárolhatod. Ha a nálunk megvásárolt terméket 10 napon belül nálunk, vagy más mömax áruházban kedvezőbb áron találod meg, az árkülönbözetet visszaadjuk neked vásárlási utalvány formájában. Hozd magaddal a mömax szórólapot vagy a hirdetést, a megvásárolt termék számláját és kérd az árgarancia érvényesítését! A két termék azonosságát megfelelően és hitelt érdemlően kell bizonyítani cikkszám, megnevezés vagy EAN-kód alapján. Az árgarancia nem érvényesíthető élelmiszerre, kiárusításban, végkiárusításban szereplő cikkekre!.

 

ONLINE SHOPPAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

Csak házhozszállítással tudok terméket rendelni?

 

Online Shopunkban jelenleg házhozszállítással tudsz vásárolni, Magyarország területére történő kiszállítással. Honnan tudom, mikor kerül kiszállításra a rendelésem? A kosaradban is megtalálod a szállítási információkat, illetve a rendelés GLS felé történő feladását visszaigazoló e-mailben is szerepel tájékoztatás a kisszállításról A levélben megkapott liinkre kattintva nyomonkövetheted csomagod útját. A kiszállítás pontos idejéről a szállítás napján a GLS-től emailben és sms-ben folyamatos tájékoztatást fogsz kapni. A levélben megkapott liinkre kattintva nyomonkövetheted csomagod útját.

 

Milyen fizetési módok közül választhatok a mömax Online Shopban?

 

Online Shopunkban bankkártyával előrefizetéssel tudsz vásárolni. Ebben az esetben a rendelés leadását követően már nem kell mást tenned, mint várni a GLS futárt a csomagoddal.

 

Tudok-e utánvétellel fizetni?

 

Igen, 2018.10.12-től csomagküldés esetén lehetőséged van utánvétes vásárlásra Utánvétes vásárlásnál bankkártyával és készpénzben is van lehetőséged fizetni a futárnál. Ebben az esetben egy adminisztrációs díj, utánvét díj kerül felszámolásra. A megrendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, meghitelezzük a termékek és szolgáltatások díját, amíg a rendelésedet át nem veszed és ki nem fizeted. Az utánvétes vásárlással a helyszínen átvételkor plusz ellenőrzési lehetőséged van. Ez az utánvét díj csak utánvétes fizetési mód választásakor jelenik meg, bankkártyás online fizetésnél ezt a díjat elengedjük. 2018.12.10-től minden utánvétes fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 390 Ft utánvét díj kerül felszámításra.

 

Nem tudok bútort a kosaramba helyezni. Miért?

 

Jelenleg csak lakberendezési termékek szerepelnek, kiegészítve pár tucat kisbútorral és szaniter termékkel. A mömax Online Shop választékában. bútorok online rendelésére nincs lehetőség.

 

A prospektusban található akciók érvényesek online vásárlás esetén is?

 

Az aktuális akciók érvényességéről és kikötéseiről az akcióhoz tartozó jogi szövegben tájékozódhatsz. Az online akciókról részletesebben a webshopunk ügyfélszolgálatán tájékozódhatsz.

 

Fel tudom használni az online kuponomat egy már leárazott termék megrendelésekor?

 

Ez az akció szabályaitól függ. A pontos leírást keresd az akciók jogi szövegében.

 

A Bolhapiacról tudok termékeket vásárolni?

 

A bolhapiacos termékeink az adott áruházban vásárolhatóak meg. Bővebb információért kérjük, keresd az áruházat.

 

Hogy tudom elérni a mömax Online Shop csapatát?

 

Tel: +36 1 888-7291 +36 1 888-7292

Email:shop@moemax.hu

 

VÁSÁRLÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

Club Card igénylés

 

Miért éri meg a mömax törzsvásárlói klub tagjánk lenni? Club Card tulajdonosként számos előnyt élvezhetsz. Minden hónapban egyedi ajánlatatokat kapsz, kedvezményes áron vásárolhatod meg az ajánlatban szereplő termékeket. Iratkozz fel hírlevelünkre, így elsőként értesülsz a legújabb trendekről, termékeinkről. Club Cardodon rögzítésre került vásárlásaid után bónuszpontokat kapsz, amelyek az év végén kerülnek összesítésre. Erről az éves elszámoló levélben kapsz értesítést. Természetesen, a tagság teljesen ingyenes. Club Cardot igényelhetsz a weboldalunkon, vagy személyesen áruházainkban. A weboldalon való igénylést követően, kapsz egy visszaigazoló emailt a Club Card számával, melyet a kártya kézhezvételéig a szám bemondásával használhatsz, így a vásárlásaid után biztosan megkapod a pontokat.

 

A Club Card kipostázása több hetet is igénybe vehet, mivel az osztrák központunkból küldik ki.

Türelmedet köszönjük.

 

Ha az áruházainkban igényeled meg, munkatársaink készségesen segítenek a regisztrációban. Az itt igényelt kártyádat azonnal kézhez kapod, Ne feledd magaddal hozni vagy a számát megjegyezni, és mutasd fel minden vásárlásod alklamával! Club Card törzsvásárlói program Minden vásárlásnál mutasd fel vagy mondd be Club Cardod számát, hogy a vásárlásaid jóváírásra kerüljenek. Az adott évben összegyűjtött forgalmak elszámolását és a kedvezményt postai úton küldjük meg az év zárást követően a következő év februárban

 

250.000,- Ft alatti vásárlás esetén egy meglepetés ajándékot kapsz

250.000,- Ft feletti vásárlás esetén 5% kedvezményt kapsz a következő vásárlásodból

500.000,- Ft feletti vásárlás esetén 10% kedvezményt kapsz a következő vásárlásodból

750.000,- Ft feletti vásárlás esetén 15% kedvezményt kapsz a következő vásárlásodból

 

Minden hírlevélre feliratkozó vásárlónk kap hírlevelet havonta megújuló törzsvásárlói ajánlatainkról. Az ajánlatok minden hónap 1-jétől hónap végéig érvényesek. A törzsvásárlói akciók csak és kizárólag mömax Club Card felmutatásával érvényesek a meghatározott időtartam alatt! Az aktuális törzsvásárlói ajánlatainkat online is megtekintheted a http://www.moemax.hu/mpp/offers oldalon. Amennyiben igényelsz mömax Club Cardot a regisztrációt követően postai úton küldünk egy üdvözlő levelet, melyben csak a frissen feliratkozó vásárlóink számára szóló ajánlatok találhatóak. A kuponon szereplő termékek a feltüntetett áron csak számukra elérhetőek.

 

Mit kell tenned a Club Card elvesztése esetén?

 

A weboldaon a Club Card menüpontban egyszerűen jelentheted emailben a kártya elvesztését. A Club Card kipostázása több hetet is igénybe vehet, mivel az osztrák központunkból küldik ki. Türelmedet köszönjük.

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

 

A mömax áruházak pénztáraiban készpénzt és bankkártyát (VISA, MasterCard)fogadunk el. Banki átutalással is lehet fizetni, de ezt kérjük jelezd előre a megrendelésed rögzítésekor, hogy eladóink az előleg bekérő formanyomtatványt elő tudják készíteni.

 

Van hitellehetőség a mömaxnál?

 

A mömax áruházakban lehetőséged van gyorsan és könnyen áruvásárlási hitelt felvenni. Áruházainkban COFIDIS áruhitel érhető el. Erről bővebb információt munkatársainktól kaphatsz.

 

Lehet a mömax áruházakban ajándékkártyát vásárolni?

 

Igen, hiszen a mömax ajándékkártya mindig jól jön, ha trendi, ötletes ajándékot szeretnél. A mömax áruházak pénztárainál tudod az ajándékkártyát megvásárolni és max 60 000 Ft ,-összeggel feltölteni. A kártya a kiállítástól számított 3 évig érvényes. Az összes magyarországi mömax áruházban beváltható. Lopás, elvesztés vagy sérülés esetén pótkártyát nem áll módunkban kiállítani. Készpénzre nem váltható.

 

Hogy működik az online 3D tervező program?

 

3D tervezőnkkel megálmodott konyhád terveit letöltheted, kinyomtathatod vagy fel is tudod venni a kapcsolatot közvetlenül az áruházzal, ahol konyhaeladóink szívesen állnak rendelkezésedre. A tervezés első lépéseként a konyha kívánt típusának kiválasztásával leszűkíthető az elemek és kiegészítők köre. A következő lépésként a konyha helyiség formáját választhatod ki, és a rendelkezésre álló térrel gazdálkodva megtervezheted álmaid konyháját. A tervet akár 3D-ben is megtekintheted, végül adataid és e-mail címed megadásával a konyhatervezőink által feldolgozott tervet elektronikus formában is megkaphatod. Weboldalunkon a termékek megtikéntésére van csak lehetőség, vásárlásra nem!

 

Bejelentkezés a mömax fiókodba, elfelejtett jelszó

 

Elfelejtetted a jelszavadat a mömax fiókodhoz?

 

Az alábbi linkre kattitva változtahatsz jelszót: https://www.moemax.hu/account/register A jelszó megváltoztatására vonatkozó információkat arra az email címre küldjük le, amit megadtál regisztrációkor. Ha nem kapod meg az email, kérjük nézd meg a levélszemét mappát is. Hírlevél feliratkozás Email címed megadásával feliratkozhatsz hírlevelünkre. Hírlevél leíratkozást az info@moemax.hu címre küldött emailben kérhetsz, vagy a hírlevélben található lemondó linkre való kattintással.

 

Van lehetőség bútor lefoglalására az áruházakban?

 

Nem, bútort az áruházakban nem lehet lefoglalni.

 

Hogyan kérhetek házhozszállítást/szerelést?

 

Megrendeléskor eldöntheted, hogy kérsz-e szállítást, szerelést vagy akár mindkettőt a megrendelt bútorra. Ha a termék raktáron van, akkor ki kell fizetned a teljes vételárat ahhoz, hogy szállítás , szerelést kérj. A szállítás szerelés díját készpénzben a kiszállításkor kell rendezned. Az egyedi vagy raktárkészleten nem található bútorok esetében előleg fizetése is elegendő, ez a vételár 30%-a. A beérkezésről értesítünk és a teljes vételár kifizetését követően történhet meg a szállítás, és/vagy szerelés, egy előre egyeztetett időpontban. A szállítás/szerelés díját készpénzben a kiszállítást végző cégnek kell fizetned.

 

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

 

A házhozszállítás díja függ a vásárlás értékétől és a szállítási távolságtól. A házhoszsállítás díjairól az adott áruházban kaphatsz felvilágosítást. Bútor összeszereléssel kapcsolatos fontos tudnivalók Minden segítség jól jön, ha úgy döntesz egyedül szereled össze a megvásárolt bútort, ezért összegyűjtöttünk néhány segítő és praktikus tanácsot, hogy megkönnyítsük a szerelést. Fontos, hogy „dobozról- dobozra“ haladj és az összegyűjtött dobozokat és egyéb csomagolást csak akkor dobd ki, ha már minden össze lett szerelve.Így elkerülhető az, hogy a „Fontos“ jelzésűeket, mint szerelvényeket, kis facsavarokat stb. kidobd.

 

Leggyakrabban felmerülő kérdések:

 

1) A szekrény vagy a komód ajtajai nem megfelelően illeszkednek.

 

A többajtós szekrények és komódok hajlított pántokkal és rejtett zsanérokkal rendelkeznek. Kérjük, ellenőrizd, hogy a zsanérok és pántok nem lettek-e felcserélve. Ellenőrizd vízmérték segítségével, hogy a szekrény egyenesen áll-e (esetenként a bútordarabot alá kell támasztani). Állítsd be a szerelvényeket a szerelési útmutatónak megfelelően.

 

2) A komód ajtó fölött vagy alatt túl nagy a rés.

 

Első pillantásra, a furatok az ajtók mindkét oldalán azonos távolságra helyezkednek el. Azonban nem mindig ez a helyzet. Gyakran adódhatnak kisebb különbségek. Egyszerűen fordítsd meg az ajtót.

 

3) A lakkozott front karcos, hólyagos, vagy más színű, mint az üzletben található vagy a megrendelt.

 

A legtöbb lakkozott vagy fényezett felület fóliával bevont, hogy védje a felületet. Ezek a fóliák olyan pontosan vannak felragasztva, hogy első pillantásra fel sem tűnnek. Kérjük, óvatosan távolítsd el a fóliát.

 

4) A komódom inog, amikor kinyitom az ajtókat.

 

Sok komód és szekrény billenésgátlóval felszerelt. Kérjük ellenőrizd le, hogy ezek a szerelési útmutatónak megfelelően kerültek- e beépítésre. Biztonsági okokból egyes szekrényeket a falhoz kell rögzíteni. Ezt minden esetben jelzik a szerelési útmutatóban. Ellenőrizd vízmérték segítségével, hogy a komód egyenesen áll-e (esetenként a bútordarabot alá kell támasztani).

 

5) A szekrény tolóajtaja kiesik a helyéről, kicsúszik a sínből.

 

a) Ellenőrizd, hogy a tolóajtó görgői megfelelően állnak-e.

b) Ellenőrizd, hogy a sínek megfelelően kerültek beszerelésre, ebben a szerelési útmutató segítségedre lehet.

 

6) A szerelvények hiányoznak. A szerelvénycsomagok gyakran eldugott helyen találhatóak meg a csomagban. A sérülés megakadályozására szolgáló polisztirol védőcsíkok alatt, kartonlap alatt) A legtöbb szállító a „szerelési csomagot“, amelyben a szerelvények találhatóak, csak úgy jelöli, hogy a „szerelvények a csomagolásban vannak“. A kanapéknál a párnák többnyire az ágyneműtartóban, a lábak pedig nagyrészt a kanapé hátoldalán találhatóak. A ruhásszekrények szerelvényei gyakran a polcok alsó felére vannak felragasztva. Előfordulhat, hogy a szállítás során a szerelvények leesnek a helyükről, ezért kérjük nézd át alaposan a csomagolást. Hiányos csomagolás esetén, kérlek vedd fel a kapcsolatot az érintett áruházzal, ahol a megrendelésed alapján ellenőrizni tudják hogyan és várhatóan mikor tudják pótolni a hiányzó elemeket illetve szerelvényeket. Áruházaink elérhetőségét itt találod: https://www.moemax.hu/aruhazak/HU

 

7) Belső polcok, kiegészítők.

 

A ruhásszekrények belső polcainak rögzítése eltérő lehet, vannak fixen rögzítettek, melyek a stabilitást biztosítják, ezért kérjük mindig kövesd a szerelési útmutatást.

 

8) A fiókok nem csúsznak megfelelően.

 

Ellenőrizd a sínek szerelési útmutatóját. (Balos és jobbos sínek felcserélődtek). Ellenőrizd, hogy megfelelően vannak-e rögzítve a sínek a furatokhoz.

 

9) Az ajtócsillapítók nem funkcionálnak megfelelően.

 

Nézd át a szerelési útmutatót, ha az ajtócsillapítók beállíthatóak, esetleg igazítsd hozzájuk az ajtókat.

 

10) Jótállás, szavatosság

 

A nálunk vásárolt bútorokra és egyéb termékekre (pl. lámpák, csaptelepek) általánosan a 10.000,- Ft vételár feletti tartós fogyasztási cikkekre, az érvényes jogszabályoknak megfelelően, 1 év kötelező jótállást és további 1 év szavatosságot biztosítunk. Amennyiben a termék vételára a 10.000,- forintot nem éri el, 2 év szavatosság biztosított.

 

11) 90 napos visszavételi szolgáltatás

 

A jogszabályi kötelezettségeken felül, áruházunk különleges jogot biztosít számodra, hiszen a vásárlástól számított 90 napon belül, a terméket, bontatlan, eredeti csomagolásban visszavesszük, annak vételárát ajándékkártya formájában levásárolhatod vagy a vételárat visszakaphatod, amennyiben a termék nem egyedi rendelésre vagy egyedi igények alapján készült számodra.