GY.I.K. - koronavírus információ
Áruházak nyitvatartása
Mikor tudom elérni az ügyfélszolgálatot?
Van-e lehetőség telefonon keresztül lefoglalni terméket és átvételkor kifizetni a bezárás ideje alatt?
Át tudom venni a korábban megrendelt termékemet az áruházban?
Tudok a bezárás ideje alatt áruházi átvétellel az online shopban rendelést leadni?
Megváltoztak a szállítási határidők online vásárlás esetén?
Lehetséges még az utánvétes vásárlás?
Változott a kiszállítás menete?
Tudom valahol jelezni, ha nem szeretném, hogy a megrendelt terméket behozzák a lakásomba?
Van lehetőség érintés nélküli kézbesítésre?
Mennyibe kerülnek a szállítási díjak az online shopban?
Tudok utólag házhozszállítást kérni az áruházi átvételre megrendelt termékemhez?
Tudom online érvényesíteni a jelen helyzetben az emailben kapott törzsvásárlói pontelszámoló kedvezményemet?
A zárás ideje alatt az árukiadási pontokon tudok-e készpénzben vagy kártyával fizetni?
Hogy tudok élni az elállási jogommal a bezárás ideje alatt, ha click and collect szolgálatatással /személyes átvétellel online vásároltam a terméket még a zárás előtt?